خرید و قیمت دیگ آب گرم فولادی
نوشته شده توسط : azizi

ديگ آب گرم فولادي از شرکت آراز صنعت | شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به صورت اينترنتي و سفارشي همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت و خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني از راهنمايي ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

خريد و قيمت ديگ آب گرم فولادي

ديگ آب گرم فولادي

ديگ آبگرم فولادي به عنوان مهم ترين قسمت تجهيزات موتورخانه در سيستم حرارت مرکزي آن محسوب ميشود. نحوه ي کارکرد ديگ آب گرم فولادي به اين صورت است که گرمايش مورد نياز سيستم حرارت مرکزي را از طريق گرماي بدست آمده از سوختن ماده ي مشتعل زا مانند گاز و گازوئيل فراهم کرده و عمل انتقال حرارت بين سطح آب و آتش را از طريق سيال هاي ناقل حرارت انجام ميدهد.

شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به مراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني، از راهنمايي هاي کارشناسان ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

انواع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هاي آب گرم فولادي به طور کلي فارغ از ظرفيت فشار کاري يا ابعاد ر يا ظرفيت به دو دوسته کلي واترتيوپ و فايرتيوپ تقسيم بندي ميشوند. براي افزايش سطح تبادل حرارت در ديگ هاي اب گرم از قسمت انتهاي ديگ آب گرم نيز براي تبادل حرارت و گردش اب استفاده ميشود. به اين نوع ديگ آب گرم فولادي به اصطلاح عقب خيس يا wet back نيز ميگويند. ديگ هاي وت در مقايسه با ديگ هاي عقب خشک يا dry back قيمت بيشتري دارند.

تفاوت نوع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هايي اب گرم واترتيوپ يا ديگ لوله ابي در مقايسه با فاير تيوب لوله اتشي درظرفيت هاي بسيار بزرگي توليد ميشود.در ديگ آب گرم فولادي فايرتيوپ با جريان شعله ي حاصل از سوختن ديگ از بستر لوله هاي بويلر عبور کرده و با تلاقي به اب ديگ حرارت خود را به ان منتقل ميکند. در ديگ اب گرم واترتيوب گرماي مشعل و حرارت ان با اشغال فضاي ديگ اب و با انتقال حرارت اب لوله ها را گرم ميکند.
ديگ هاي آبگرم فولادي صرف نظر از ظرفيت، ابعاد و فشار کار به انواع “فايرتيوپ” و “واترتيوپ” نيز تقسيم مي شوند.

تفاوت ديگر ديگ هاي اب گرم فولادي واترتيوب و فايرتيوب تحمل ميزان فشار کار وتحمل دماي بالاي ان است .ديگ هاي فولادي واترتيوب با بويلرهاي فولادي با تحمل فشار بالا توليد ميشود. فشار کار ديگ هاي فولادي واترتيوب با تحمل بيش از 100 مرتبه توليد بخار و تا دمايي به اندازه 550 درجه سيلسيوس توليد ميشود. در حالي که حد اکثر ظرفيت ديگ هاي اب گرم فايرتيوب 30 بار است.

ديگ هاي ابگرم فايرتيوب داراي بويلرهاي با راندمان بالاست و هزينه ي تعمير و نگهداري ان در مقايسه با بويلرهاي واتر تيوب کمتر است.لوله هاي بلند به کار رفته در ديگ هاي فايرتيوب است که با توليد گاز هاي حرارت ديده در کوره و عبور ان از درون لوله ها اب بخار شده و حرارت ديده را به جريان انداخته و باعث گرم شدن اب لوله ها ميشود.

خريد ديگ آبگرم فولادي

براي خريد ديگ آبگرم فولادي بايد به موارد زير توجه کنيد:

  • توجه به استانداردهاي بين المللي در جنس و نوع فولادهايي که در ساخت ديگ آب گرم فولادي مانند بدنه کوره شبکه ها ديگ آب گرم فولادي به کار رفته است.
  • استانداردهاي اجرايي در نقشه ساخت ديگ آب گرم فولادي و برندهاي توليد کننده ي معتبر توليد ديگ آب گرم فولادي
  • رعايت استانداردهاي بين المللي در زمينه نوع آب گرم فولادي ظرفيت فشاري کاري
  • استانداردهاي لازم در خريد ديگ آب گرم فولادي

.ديگ آب گرم فولادي با ظرفيت هاي بالا تا 50000000 کيلو کالري بر ساعت با به کار رفتن سيستم و دريچه انفجار مانع انفجارات حاصل از احتراق مشعل ميشود.براي خريد ديگ آب گرم فولادي بايد به ميزان ظرفيت اين محصول توجه داشت. ظرفيت مناسب براي ديگ آب گرم فولادي بايد بيش از 600000 کيلوکاري يا 600 کيلو بخاردرساعت باشد. استانداردهاي لازم در ساخت ديگ اب گرم فولادي مانند نوع فولاد به کار رفته در بدنه محفظه احتراق و تيوب ها بايد از فولاد مخصوصي که در ساخت مخازن تحت فشار از ان مطابق با حرارت DIN 17 MN4 استفاده ميشود به کار رود.

جنس لوله هاي در تيوب بويلر با لوله هاي توربولاتور يا اسپيرال ساخته شده که باعث افزايش طول عمر زياد ديگ هاي اب گرم فولادي فايرتيوب ميشود..در زمان خريد ديگ آبگ گرم فولادي يا بخار فولادي بايد به کيفيت و مشخصات فني در ساخت کوره ها و تيوپهاي بويلر توجه کنيد. ديگ هاي اب گرم فولادي استاندارد بايد داراي لوله هاي اسپيرال و کوره اصلي و فرعي کروگيت باشد.

ديگ هاي آبگرم فولادي از نظر کاربرد

 ديگ آب گرم فولادي بر اساس نوع آن عموما به دو دسته کلي زير تقسيم ميشود:

  • ديگ هاي آب گرم يا آب داغ (Hot water boiler)
  • ديگ هاي بخار (Steam boiler)

ديگ فولادي در ظرفيت هاي مختلف براي آپارتمان ها، استخر، برج هاي مسکوني و تجاري، هتل ها، کارخانه جات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

ديگه فولادي بر خلاف ديگ چدني، يک پارچه و در کار خانه توليد مي شوند. جنس اين ديگ ها از ورق و لوله فولادي آتش خوار است.

تقسيم بندي اين ديگ ها به دو صورت آتش در لوله (fire tube) يا آب در لوله (water tube) مي باشد.

خريد ديگ آبگرم فولادي

از نکات مهم ديگر در هنگام خريد ديگ هاي اب گرم فولادي ابگرم يا اب داغ و بخار علاوه بر رعايت استانداردهاي ان در زمينه هاي مختلف مانند قطعات و تجهيزات دسترسي تست و … توجه به انطباق ان با استانداردهاي مشخص شده در زمينه طراحي توليد ديگ ابگرم داغ و بخاربر اساس نقشه ها و دستور ساخت بين المللي بويلر ها از برند شناخته شده است.

براي خريد ديگ آب گرم فولادي ابتدا باشد با توجه به فشار کار ظرفيت تحمل بالاي دماي گرم نوع مورد نياز ديگ اب گرم فولادي را مشخص کنيد.مجموعه اراز صنعت به عنوان يکي از برترين برندهاي توليد انواع ديگ اب گرم فولادي شما را در خريد ديگ اب گرم فولادي همراهي ميکند. براي خريد ديگ ابگرم فولادي وارد فروشگاه سايت اراز شده و انواع ديگ اب گرم فولادي را ظرفيت هاي مختلف همراه با گارانتي سفارش دهيد.

قيمت ديگ آبگرم فولادي

براي استعلام قيمت و خريد ديگ اب گرم فولادي وارد سايت تخصصي اراز صنعت شده و از قيمت انواع ديگ ابگرم فولادي با ظرفيت ها و برندهاي مختلف مطلع شويد. قيمت هاي ديگ اب گرم فولادي قيمت روز است و عرضه ي محصولات مختلف ديگ اب گرم فولادي با قيمت مناسب و تخفيف هاي خريد عرضه ميشود. انواع ديگ آب گرم فولادي را با ثبت سفارش از طريق شماره پشتيباني سايت سفارش دهيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت





:: برچسب‌ها: دیگ آب گرم فولادی , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: